Invois & Penyata

Maklumat Invois:

Pengguna yang dihormati, anda akan menerima invois komersial rasmi kami setelah membeli dari Chipsmall, sila baca arahan di bawah ini dengan teliti.
 

1, Arahan invois yang dikeluarkan

Invois akan dikeluarkan oleh Chipsmall. Jumlah invois akan dikenakan jumlah amaun sebenar yang anda bayar. Chipsmall menyediakan dua jenis invois, invois PPN (tidak boleh ditolak) dan invois khas PPN (Deductible). Untuk meningkatkan kecekapan operasi dan mengelakkan kesan pulangan, invois akan dikeluarkan dalam 5 hari bekerja setelah pengguna mendapat barang. Isi alamat, orang hubungan, nombor telefon yang betul untuk memastikan invois dapat dihantar dengan tepat. Sekiranya anda tidak mengisi maklumat ini, Chipsmall akan menghantar invois ke alamat yang sama dengan barang yang dihantar, sehingga kami dapat menghubungi anda tepat pada waktunya.
 

2, invois PPN

Chipsmall biasanya mengeluarkan invois PPN bagi pengguna yang merupakan pembayar cukai am. Sila tulis nama syarikat dan maklumat cukai yang sesuai di dalam invois.
 

3, invois khas PPN

Sekiranya anda perlu mengeluarkan \"invois khas PPN\", sila hubungi perakaunan kami, jika tidak, sistem Chipsmall akan mengeluarkan invois PPN. Sila isi dan periksa dengan teliti mengenai semua maklumat invois, Chipsmall tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku kesilapan. Invois khas PPN akan dihantar melalui ekspres setelah anda mengesahkan penghantaran. Sila isi nama syarikat, alamat, nombor telefon, nombor cukai, nama bank dan nombor akaun, alamat penerimaan invois, supaya pengguna dapat menggunakan faktur khusus PPN secara normal, tetapi semua maklumat yang diisi mestilah sama dengan pembayar cukai.
Nama syarikat mestilah nama pendaftaran industri dan komersial. Alamat syarikat dan nombor telefon invois mestilah sama dengan maklumat syarikat anda.
Nombor pendaftaran cukai adalah nombor di certificate Sijil pendaftaran cukai》, biasanya 15 nombor, sila periksa dengan teliti dan masukkan. Nama bank dan nombor akaun mesti ditulis, untuk kedua-duanya.
 

4, Pengumuman

Sekiranya pengguna menulis maklumat yang salah untuk invois khas PPN, maka Chipsmall akan mengeluarkan invois PPN secara automatik, dan tanpa pengembalian. Chipmall tidak akan menerima permintaan untuk mengeluarkan semula invois khas PPN, jika kami sudah mengeluarkan faktur sesuai dengan maklumat pengguna.
 

5, peringatan Mesra

Sekiranya anda mempunyai keraguan mengenai invois yang dikeluarkan, sila hubungi bahagian kewangan Chipsmall. Sekiranya anda tidak menerima invois dalam 30 hari setelah mendapatkan barang, sila hubungi khidmat pelanggan Chipsmall. Kami tidak akan mengeluarkan invois kali kedua jika anda tidak dapat menghubungi kami dalam 90 hari (sejak tarikh pesanan). Nama produk dalam invois akan ditulis Komponen Elektronik, Nombor bahagian akan ditulis sebagai pesanan sebenar, tidak ada permintaan khas lain.
 

6, pemulangan invois

Sila hubungi perkhidmatan pelanggan kami jika anda mengetahui maklumat invois tidak betul kerana pesanan, Chipsmall akan mengganti dan menghantar correctone secepat mungkin. Sila hubungi perkhidmatan pelanggan kami jika anda ingin mengubah maklumat invois, kami akan menghantar invois yang disemak semula ke alamat yang anda nyatakan setelah jabatan kewangan kami mengesahkan. Tanpa kelulusan perkhidmatan pelanggan, jabatan kewangan kami tidak akan menerima permohonan untuk mengeluarkan semula invois dari telefon, faks, atau e-mel.

Maklum balas

Kami menghargai penglibatan anda dengan produk dan perkhidmatan Chipsmall. Pendapat anda penting bagi kami! Sila luangkan sedikit masa untuk melengkapkan borang di bawah. Maklum balas berharga anda memastikan bahawa kami secara konsisten memberikan perkhidmatan luar biasa yang anda layak. Terima kasih kerana menjadi sebahagian daripada perjalanan kami ke arah kecemerlangan.